Nasze zadanie podzielone było na kilka etapów:
1. strona www o charakterze wizerunkowym: było stworzenie profesjonalnej prezentacji katalogu produktów w internecie - ta część naszej pracy dostępna jest w dziale Strony Internetowej o charakterze wizerunkowym. Tutaj też prezentowane są wszelkie informacje o firmie jak i kolekcje
2. sklep internetowy:
przechodząc do sekcji "sklep internetowy" otrzymują Państwo możliwość zakupów internetowych detalicznych jak i hurtowych (po autoryzacji dostępu dla strefy hurtownika) Sklep internetowy posiada przydatne moduły dzięki którym towar jest właściwie wyeksponowany (sekcja promocji, nowości, wyprzedaże).
3. social media:
- Facebook
- Blog
- Kanał YouTube
Aplikacja posiada kilka wersji językowych - została stworzona na potrzeby
międzynarodowe - co dostrzec można między innymi w jego klasycznym projekcie który
charakteryzuje ultra-minimalizm graficzny, klasyka i prostota - a zarazem duża ilość efektów
specjalnych
1. strona www o charakterze wizerunkowym: było stworzenie profesjonalnej prezentacji katalogu produktów w internecie - ta część naszej pracy dostępna jest w dziale Strony Internetowej o charakterze wizerunkowym. Tutaj też prezentowane są wszelkie informacje o firmie jak i kolekcje
2. sklep internetowy:
przechodząc do sekcji "sklep internetowy" otrzymują Państwo możliwość zakupów internetowych detalicznych jak i hurtowych (po autoryzacji dostępu dla strefy hurtownika) Sklep internetowy posiada przydatne moduły dzięki którym towar jest właściwie wyeksponowany (sekcja promocji, nowości, wyprzedaże).
3. social media:
- Blog
- Kanał YouTube
Aplikacja posiada kilka wersji językowych - została stworzona na potrzeby
międzynarodowe - co dostrzec można między innymi w jego klasycznym projekcie który
charakteryzuje ultra-minimalizm graficzny, klasyka i prostota - a zarazem duża ilość efektów
specjalnych
Możliwość dowolnej edycji wizerunku strony www dzięki łatwemu w obsłudze
oprogramowaniu CMS (panel do edycji treści, zarządzanie grafiką, możliwośc wymiany
podkładów graficznych, samodzielna edycja ilości i zawartości boksów na stronie www i w
sklepie internetowym).
Wstawianie dowolnej ilości produktów, konfiguracja cech produktów (kolory, rozmary,
modele, łączenie w kolekcje i komplety)
Inne przydatne funkcje sklepu to:
- Przymierzalnia - można tu zweryfikować swój rozmiar aby jak najlepiej dobrać bieliznę
- Newsletter - dla subskrynentów przygotowywane są informacje o promocjach i nowościach
- Lupa - każdy produkt można obejrzeć w detalach - dzięki opcji ZOOM
- kolekcje produktów - produkty powiązane: w prosty sposób skompletować można całą
kolekcję bielizny z danego modelu.
Bogate opcje galerii produktów: możliwość wstawienia dowolnej ilości zdjęć produktów
oraz kolekcji, ciekawe efekty wizualne.
Płatności online:
możliwość płacenia przez internet za pomocą karty kredytowej oraz przelewów on-line - dzięki
bezpośredniemu transferowi bankowemu
Comments
Leave your comment